بسم رب شهدا والصدیقین"در خاطرم شد زنده یاد فاطمیون یاد شلمچه یاد فکه یاد مجنون"باردیگر نسیم و عطر روح افزای شهید و شهادت در دیار مان پیچیدواذهان مان را به دوران پر خاطره اوایل دهه شصت برد!دورانی که اغلب مردم جان و مال و زندگی خود را وقف فرمان حضرت روح الله کرده و گوش به فرمان امام زمان شان بودند.هنوز کوچه های روستای شهید پرور خورهشت عطر یاد رزمندگانی را که آماده ملحق شدن به سپاه محمد رسول الله بودند را تداعی میکند!!هنوز بوی اسپندی که مادران و خواهران مان برای راهی کردن رزمندگان دود می کردند در فضای خورهشت احساس می شود!!هنوز خورهشت عطر نفس سردار احمد الهیاری فرمانده رشید گردان محمد رسول الله را میدهد که در مقابل مردم خاضع بود و درمقابل دشمن پر هیبت!!هنوز لبخندهای زیبای شهید قنبر آخوندی عزیز چشم مان را نوازش می دهد که در آخر جماعت با تواضع به نماز می ایستاد!هنوز نوای سوزناک دعای کمیل شهید حسن الهیاری گوش مان را نوازش میدهد!هنوز که هنوز هست غریو دشمن شکن شهید محسن الهیاری در گوش مان طنین اندازست!هنوز بوی عطر نان که در گوشه مسجد برای کمک به جبهه ها توسط مردم ایثارگر هد ولایت مداری از نگاه روزنامه ولایت!!!...
ما را در سایت ولایت مداری از نگاه روزنامه ولایت!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:06